Monday, December 21, 2015

Menara Condong Telok Intan



Assalamualaikum

Berkongsi rasa ceria gembira melawat tempat ini.  Pertama kali berpeluang memasuki ruang dalam Menara Condong ini.

Dari kejauhan Medan Selera Telok Intan sudah jelas kelihatan  (klik sini) kecondongan Menara istimewa ini.


Hiasan dalaman terdiri dari struktur batu dan kayu.

Jom naik kateh komer.


Senget senget ker ni.? Minah senget betoi. hehehe.. Futher details please click here sejarahnya di sini Menara Condong




Senget lagi...


Sampei melengkung. Hahahaha.....

Maklumat tentang Menara Condong Telok Intan ini banyak terdapat  di alam maya ini ...klik juga di blog ini  . Jadi daku tak perlu menaip kembali berkali kali hal yang sama. Hehe.. kredit untuk blog dan pautan yang terdahulu berkongsi maklumat ini.  Syukran.  

 Sekian. Selamat bercoti coti.

5 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Kak...atie ni biasa g Teluk Intan tp xpernah bergambar/naik kat atas menara condong tu..hehe

Yati said...

Saya tak pernah masuk ke dalam. Amik gambor kat luor je. :)

iryanty ahamad said...

tak pernah kunjung ke sini lagi

Bunda_nora said...

Pernah pergi bergsmbar kat depan bangunan tu ajer, tak masuk n tak naik pun keataih...teringin jugak..

Azian Elias said...

Tak penah sampai pun..n never thot boleh naik ke atas tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...