Sunday, September 13, 2015

Revell dan CMD


Assalamualaikum

Saya suka minum kopi. Asal kopi. Nescafe pun ok. Tapi sejak tahun tahun kebelakangan ini makin kurang minum sebarang kopi.  Saya boleh minum Kopimin Revell sahaja.



Habis beli. Setiap kali stock kopimin Revell habis di rumah, harus saya berkejaran mencarinya di HQ Revell.       Almaklumlah saya sudah jadi member Revel sejak 15 tahun lalu. Sebab banyak produk sesuai dgn kesihatan saya. Terutama CMD. Wajib saya simpan di rumah untuk di titiskan ke dalam semua jenis minuman spt air Masak, air RO, sup dll  masakan


SIHAT ITU NIKMAT...

Hanya Campurkan CMD dalam minuman atau makanan dapat Nutralkan ASID berlebihan dalam makanan dan minuman.

KLSC, 37, Jalan Wangsa Delima 5, Wangsa Maju, 53300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
+60 19-216 2586

Ada yang oder melalui wasap. Saya tidak serious menghantar, mengepos sebab saya jadi ahli gunapakai sendiri.  Saya tidak ada pembantu ke sana ke mari untuk  aktif jualbeli produk ini.  Tapi kalu serius nak oder saya boleh bantu. Insya allah. 

Terus klik di bawah ini

Senarai Stokis

Produk Revell






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...