Wednesday, June 3, 2015

JALAN JALAN KLHIF 2015 @ PWTC

Assalamualaikum

Hi.. sempat juga mamawana singgah  cuci-cuci mata di KLHIF2015 tempoh hari.  Jalan-jalan celah celah booth terserempak dengan Ustaz Don Daniyal, Ultimate, singgah booth MizzNina, Yat, entah saper saper lagi artis popular.  Masya allah meriah gila. 

Rambang mata melihat pelbagai fesyen muslimah, cantik cantik, walla.. harga nya hmmmm RM100 ke atas. Huissshhh... Cantiks banget.



 Seronok sangat mama ngan wana mai sini.... KLHIF di PWTC


Bila kaki ku sakit tak larat berjalan dah pikul bag bag nih, ku singgah di ruang santai show TV9. Bersama acara menghias cupcakes oleh adik adik tetamu sekelian.  Terbuka untuk semua adik adik.. Jom layan video simple ini...


Mama tak nyopping banyak, sehelai dua shj jubah ngan tudung.  Wana lah yang shopping raya terus empat lima helai ngan tudung, barang international katanya.... Parfumes Al Haramain tak ku lupa juga.  Hmmm... wangiannya yang semerbak sehari suntuk bila dicalit setitik dua  pun.  Anak-anak Tadika ku becok mulut "Cikgu Wangi. Cikgu Wangi'" (aikk... cikgu terlebih calit ker. hihihi)

Jubah Nusaibah dari Indonesia untuk mama dengan Wana dll.  Raya nanti baru tayang gambor ek. heeee.......


Selamat menjamu mata.


3 comments:

iryanty ahamad said...

yan lom beli lg persiapan raya..tahun ni terlambat sikit..tentu cantik jubah tu kan. :-))

Pn Kartini said...

Sekadar jamu mata jee kat sini..
:):)

MOga Mamawana happy2!
:)

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...