Tuesday, March 10, 2015

Pak Habib Jewels


Assalamualaikum

Sejak remaja, zaman berkerjaya bila dapat bonus ajer mesti menuju ke sini.  Boleh dikatakan seluruh barang kemas yang dimiliki adalah pastinya dari Habib Jewels. Ewah.... macamlah banyak sangat barang kemas komer. hihihi

Adalah lah sejanggut udang, sehalus bulu jagung rantai yang dimiliki.  Yang nak habaq mai ni sampai lah la ni Habib Jewels tidak pernah jemu jemu menghantar phamplet, flyers berkenaan segala promosi diskaun bagai yang di jalankan pada alamat peti surat rumah ku.

Promosi terkini Free Gift Ice Watch The Greatest Sale in Town 1-31  March 2015
Up to 70% off etc.




Haa... apa lagi yang rejeki berlebih tu jom ler pi borong untuk anak isteri, untuk tunang and bakal isteri. Jom jom jom...

3 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Kak..betul tu klu ada duit lbh...elok beli emas jer
Harga makin tggi...sesak2 berguna gak :D

❤Kamsiah❤ said...

hanya mampu tgk ja hehe

sarah said...

heheheh tengok ja mampu...nak beli bajet tak lebih lak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...