Sunday, November 2, 2014

Comelnyer Anak Cik Puan Rozita Che Wan

Assalamualaikum

Tahniah. Saya tumpang gembira bila melihat kebahagiaan orang lain.  Walau dia tak kenal saya, saya tak pernah pun jumpa dia.  Tapi saya nak luahkan rasa gembira itu di sini, di blog saya. Boleh kan...



Saat indah majlis walimatul urus mereka.




anak-rozita

 Now dah dapat baby...so comel.  Renungan, tatapan bahagia seorang ayah.

Gambar Anak Rozita Che Wan Yang Baru Lahir, 1/11/2014, 1November2014, Gambar Bayi Rozita Che Wan Dan Zain Saidin Baru Lahir

Alhamdulillah, syukur. Orang bahagia saya juga ingin bahagia seperti mereka.


Comel, cantik, lovely, beautiful, wallah..... Semoga mendapat didikan yg sempurna dan menjadi anak yg sollehah.  Amin.

8 comments:

Pn Kartini said...

Memang tomeiii tomeii...kiut miut..
:):):)

Tihara said...

alhamdulillah
tumpang bahagia tengok kegembiraan mereka..cute miutnya, rasa nak pi pinjam sat, nak main dgn baby :)

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

singgah malam2 kat sini..

Nazlee Ismail PCL said...

bila tgk.org lain bahagia kita lbh bahagia hendaknya..kan kak.

Mia Liana said...

sweet sangat.... cute..

- Mia Liana -

Puan Kutu said...

mmg comel sangat sangat sangat

hainom OKje said...

Tahniah buat mereka.... Anak mereka mmg meletop comelnya moga jadi anak yg solehah

hainom OKje said...

Tahniah buat mereka.... Anak mereka mmg meletop comelnya moga jadi anak yg solehah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...