Sunday, November 16, 2014

Allah Beri Hadiah Lagi

Assalamualaikum


Perkongsian tak seberapa tapi sangat bermakna buat saya.  Senyum....

Majlis Makan Malam yang asalnya ingin ku batalkan kehadiran di saat akhir.  Namun, rezeki Allah nak beri pada saya, tidak ada siapa yang tahu.?  Thank you Allah.  Walau saya tidak glamour berpakaian lip lap, blink blink seperti sewaktu bertugas di zaman korporat dulu setiap kali dinner pasang baju.  Kali ini dinner dengan baju simple simple ajer. Baju putih yang saya sentiasa pakai di Makkah waktu tunai Haji 2011 dahulu. Walau terselit rasa malu dalam diri kerana tidak bergaya seperti orang lain, saya memenangi cabutan bertuah, Tablet HuaWei. Alhamdulillah. Allah swt beri  hadiah lagi.

 Yahoooo...ngeee


Dan hadiah kasih sayang dari anak-anak murid..


Alhamdulillah. Tak sangka. Majlis kecil kecilan dalam Jamuan Akhir Tahun cikgu pun dapat hadiah. Ingatkan cikgu sahaja yang beri hadiah pada murid murid cemerlang dalam kelas.  Syukran.  Cikgu sayang kamu semua.  










4 comments:

Pn Kartini said...

Murah rezeki...aaminn..

:)

zino said...

Untung la

hainom OKje said...

Dah namanya rezeki ye Wana....ohhhh best sangat tu, boleh le blogging guna tab hihi

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...