Tuesday, May 6, 2014

Mencari Bakal Menantu



Assalamualaikum

Hello frens out there.  I yam so so happy.  Alhamdulillah.  

Sebab dah bersedia masuk zon gembira mencari bakal menantu.


Yeah.


Yeap..




 Hmmmmm.... hihihi. Now you know babeh. Before you don't.  Specially dedicated to   .......

Yang sudi menjadi calon menantu  .......




Apa giler meroyan mamawana mencari cari calon menantu.  Tunggu dia grad bulan June ini, khojer kejap lepas tu kalu ada yg masuk meminang insya allah terima ajer yg baik dan solleh.  Bior dia nikoh sebelum buat Master, sebelum gi obersea.  Insya allah.

13 comments:

akuzle ayu said...

Fuh! Baek punyo iklan ni kak azwa..hihi

Daddy Ziyyad said...

wowwwwww :)
apakah ciri ciri lelaki yg dicari :)

PakcikLie PCL said...

mamawana ofer tu...ank sy pompuuan kecik lagi :)

Tihara said...

mesti dia lawa kan,
insha Allah moga dapat pasangan yang baik dan beriman :)

mamawana said...

akuzle ayu..
idok ler iklan, sajer suka suka

mamawana said...

Daddy Ziyad

ciri ciri... yg mantop gitu.. mcm ustaz mantop kut.. hihihi

mamawana said...

Pakcik Lie

haaa.. mamawana ada anak lelaki dan ada ank pempuan. hihihi

mamawana said...

Tihara...

hehehe lawa cam omak eh... hihihi
janji hati lawa....

zino said...

book utk cucu saya hehe

ME illusionist said...

Huhuhu, cara termoden cari bakal menantu ;)

mamawana said...

Tak rasa ni satu iklan hehehe

mamawana said...

Ciri2 Lelaki tu biasa2 ajer Cintai Alquran Cintai Allah swt

mamawana said...

Pakcik Lie

Bukan ofer..sajer2 ceghiter berangan angan dahulu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...