Saturday, April 12, 2014

MIHAS 2014



Assalamualaikum

Salam siaran. Just a Short and brief entry ...

 Gubahan buah2an dari Thailand
Greenpeas diuli digentel kecil2 direbus jadi pencuci mulut. Lemak manis dan sedap...
 Sandwich - Msian products


Sempat membeli cheesespread di booth ini.  Sedaaaappppp....
 Menyinggah di setiap booth
 Manis manis...

 Pak Arab yang peramah.
 Friendly you... dptler kiter gooddies, chocdates, bag, buku nota
 Bertemu Hang Tuah lagi  entri dulu klik sini  Hang Tuah awet mudo   
Kali ni Hang Tuah pakai bedak banyak banyak....

Yang dibeli terbang juga seratuih lebih...dll
 Bwh ni gifts....suka suka sukaaaa....

RM10.00 dpt bekas rempah ni.  Telah ku rembat satu set ini.. ihiiiikkks

MIHAS 2014 kali ini dapatlah Dua kali /dua hari ku jejak kakiku di sini.
Balik umah senang hati..sakit kaki menapak dari Hall 1 ke Hall 6.... fuuuhhh... beronok2 kiter

Dan MH370 tetap ku rindui bersemadi di sudut hati. Pray Pray Pray...
Sekian berita ringkas kali ini.

8 comments:

zino said...

MIHAS ni kat mana ya

nyanyisunyi said...

Samalah soalan macam Zino..MIhas ni kat mana? kat PWTC ke..sampai bila?

❤Kamsiah❤ said...

cantik dan kreatif gubahan buah2an tu...

Liza Razak said...

bestnye dapat pegi MIHAS ni..boleh terbang byk duit kalau ke sini..hehe

nuranuraniku said...

Asalamualaikum
Sip MIHAS,jadi pingin kesana apalagi bisa bertemu Hang tuah

mama ju, said...

Salam.
tkasih ke blog mamma. tahun ni tak dpt ke Mihas,syok tgk mcm2 adakan?

zaza zehra said...

wah bestnya..lama jgk dah x sertai program mcm ni...hehe..best tgk.. :)

Azian Elias said...

salam...


tak pernah pegi.. best gak kann kalau sesekali.. tapi mmg tka larat beramai2 tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...