Sunday, March 9, 2014

PRAY PRAY PRAY FOR THE MISSING MH370

Assalamualaikum



shalat dhuha

Jom solat DHUHA

Ya Tuhan
Aku insan kerdil
Aku insan kecil
Sekecil hama di pandanganMU
Aku tidak pandai berdoa
Doaku termengah mengah
Doaku tergagap gagap
Namun
Doaku tulus terbit dari hati kecilku
Ampunkan daku
Dosaku bagaikan pepasir di pantai
Izinkan daku berdoa
Dan Terimalah doaku

Andai ada rezeki
Ketemukanlah aku dengan sahabatku
Kalu dia jauh dekatkanlah
Kalu sukar permudahkanlah
Kalau lambat percepatkanlah
Kalu dilangit turunkanlah (dgn selamat MH370)
Kalu dalam lautan munculkanlah (MH370)

Sahabatku salah seorang penumpang dlm MH370 itu.

Andai ada rejeki , pasti kita bertemu kembali. Insya Allah. Innalillah. Al Fatihah.  Tidak di sini di sana nanti. Insya Allah.





8 comments:

nyanyisunyi said...

Aimnn mudah2an Allah selamatkan mereka dan rungkaikan misteri kehilangan MH370 ini.

BUNDA a.k.a KN said...

Aamiin,

sama2 kita doakan yang terbaik untuk semua mangsa yang terlibat...
Jangan dengar spekulasi, tunggu perkembangan berita semasa yang soheh...

Salam ziarah dari bunda...

mamawana said...

nyanyisunyi
Ya insya allahh teruskan berdoa.

mamawana said...

Assalam Bunda

Sahabat saya yg menaiki pesawat itu juga. Nama nyer jua tercatit antara senarai mangsa. Im not interested in speculation too. Pray for them.

Kakcik said...

Aminnnn Ya Allah

makcikkantin said...

Aaminnn..sama2lah kita berdoa

Qaseh Wee said...

aaamin . semoga Allah permudahkan pencarian mereka .

BUNDA a.k.a KN said...

Salam ziarah dari bunda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...