Thursday, March 13, 2014

Jangan Buat Malu MH370 - Zam Zam Al Kazam


Assalamualaikum


Laku ler bubu lepaih nih.... Berebut anak murid 'dia'  beli bubu.  Pasti laris mcm goreng pisang panas. Hanya utk spesis dia jer.

Kelapa tu sayang membazior kalu buat tak tentu hala.  Cer buat Jelly kelapa ker kan ke sedap.
Lama dah tak niup bangsi ni.  Mahu sajer ku guna bangsi ini untuk meluku kepala mereka sampai lebam.




Allahyarham P. Ramlee buat filem kelakar sangat sangat.  Tapi tikar terbang yang 'terkini' ni sangat menyakitkan mata dan hati.  Malu nyer daku.  Astagfirullahil aziimm.  Jom jemput, banyok2 solat hajat kat atas tikar sembahyang. Pray for MH370


Awalnyer ku sangka dan berharap dia tiada di sana. Namun, setelah pengesahan mangsa MH370.  Ada airmata berjuraian.  Innalillah. Alfatihah utk mereka - saudara dan sahabat ku  yg hilang bersama. 



4 comments:

❤Kamsiah❤ said...

kalaulah P Ramlee masih hidup,tentu dia tergelak sakan...bangga ideanya digunapakai..:)

che mid said...

Waalaikumsalam..penuh debaran menanti berita hari ini..

:: idzwa :: said...

AL-FATIHAH..

Tihara said...

Moga mh370 dijumpai dengan izin Allah..amiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...