Sunday, January 19, 2014

Salju di Luar Jendela



Assalamualaikum

Seputih salju di luar jendela
Bertahun mengenang
kapan akan sampai ke sini lagi
Bermain salji
Walau bukan di London
Juga tidak di Switzerland

Kelmarin dulu pernah 
menjejak kaki di sini
Waktu bunga Tulip sedang mekar
Indah di sini,  Dimana....





 Datang sini minggu kelmarin lalu masuk FREE.................gembiranya.  Sejuk tapi tidak lah sejuk sangat . Kalu lebih lama mungkin kebas juga kaki tangan sebab tak pakai baju tebal.

Di sini..heeeeeeeee


Adios.

4 comments:

Tihara said...

saya penah gi sekali je tu pun masa dia tengah terabai dulu, tak merasa masuk dlam taman 4 musim ni

❤Kamsiah❤ said...

ok lah kalau masuk free...kat genting nun bkn main mahal lagi..

Cho Zila said...

ooo akak tahun 90an dulujer sampai kat sini.. selalu gi tapi tak sampai kat 4 musimni.. tahunni ler kot..

BUNDA said...

Pernah pergi sekali...lama dah...tapi tak pergi kat tempat 4 musim tu...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...