Sunday, November 24, 2013

TERAPI DGN DAK BULUSS

Assalamualaikum

Nengok, nengok telatah anak-anak bulus ni setiap hari boleh menjadi sebahagian dari terapi minda.  Buat daku tertawa sorang sorang drp memikirkan gelagat sesetengah orang yg perasan bagus dan up. Hehehe..marah? Saya tidak marah.  Malah perkataan marah itu telah lama lupus dari hati dan minda. Yang ada hanya tak gemor dgn gelagat orang orang itu.  Bila dah tak gemor lebih baik jauhkan diri dari mendekati orang2 yg negatif dan meudaratkan kita. So, lebih baik layan bebudak bulus yang hati jiwa mrk sangat tulus, suci, jujur terloncat sana terloncat sini , gigit sana gigit sini tanpa rasa iri dan dengki.   Seronok kan.....bela makhluk Allah ini.  kencing vera dia mestilah kena jaga dan siapkan tandas agar tidak berterabur.  Sesekali jer depa tencit sana sini.  Samalah juga spt memelihara dan menjaga bayi sendiri yg tervera sana terkincin sini.  No hal maaahh... hepi lorrr...

Cerrr  ... Nengok gaya demer tidor tu



Ni main cak cak dgn daku semasa daku bersiap pagi2 nak gi kuar cari rejeki...

 Nanti mama balik mama bawa ikan then mama rebuih yer....tomei tomei.  Ikan mentah demer tak layan.
 Cam comei jer...cam comei jer...

 Lantai setiap hari kena mop dan sapu or vacuuum.... Rejeki mrk berteduh kasih dgn mama dan daku juga menumpang kasih mrk di bumi Allah ini. Anak2 daku lagi gila sayang kat mereka ini.  Kekadang daku yg maghah dgn anak2ku  sebab depa terlebih layan anak2 bulus ini. hmmm..layan jer kecomelan mrk ini. Anak2 Epit musim ke dua... beranok kali ke dua kluor 3 ekor. Putih, kuning, Itam cam negro.   klik cerita lama sini kisah Epit


Wassalam.

2 comments:

Juliet_iRa~" said...

comelnyaaa bwh kerusi pink!hehe

MOKCIK AZWA said...

comelnya mereka..buat hiburan kan sis.. have a beautiful day sis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...