Wednesday, May 1, 2013

My Playful Kittens


Assalam dan Hi..Hi


ke empat2 kitten ni  berbibir merah.  Geram rasa nak picit2.  nakal dan sudah pandai bermain, loncat sana loncat sini, terkejut sana, terkejut sini....  dan koncing pun dah mula berterabur sana sini walau belum diberi makan apa2 pun hanya menyusu ibunya.  jenuh lah setiap pagi mengemob lantai bilik mereka ni dgn air sabun dan bilas air biasa.  




Sekian, perkongsian maya,  sekadar terapi minda melihat wajah2 comel makhluk Illahi ini.

7 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

alalaaaaa....shomel nya anak2 meow tu....geram jer nengok..

ni dpt kat akiss ni, ish..ish..semua kalo boleh dia nk bawak balik umah, huhu..

JunAina said...

Geramnya tengok muncung pink tu. Comeyyy...

Cho Zila said...

banyak gaktu..

Yati said...

Terhibur tengok gelagat kucing ni. Kadang rasa teringin nak bela.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak wana...comeinya kucingggg!!

Ibuhani said...

comeiiinya.........mata dia cm sepet plk kn? tp btllh main2 dgn kucing ni ht akn rs tenang jer kn....

Hajar Hashim said...

Eee...geramnya tgk anak kucing tu.. comei..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...