Friday, February 15, 2013

Tak Kerja Dok Umah Watper?



Assalam,

Sejak jadi penganggur ni, melangut ajer ker? Or makin sibuk?  Semakin menjadi jadi penatnya. ke pasar, ke kedai sana sini.  Hantar itu sana hantar itu sini. Eeeeiii... kena cari kerja tetap jugak ni rasanya.  Sebab tak mahir lagi nak sesuai kan diri dgn keadaan macam ni. Survey, research, study, kursus, R & D.  Cewah.  

  Watper lagi.???????

Menalam kueh


 Spaghetti Carbonara

Meroti


Roti Boy @ Mexican Bun
Kat bakeri dijual RM2.50 sebiji.  Mama jual murah lagi. Jualan area kejiranan.  

Karipap Frozen

Yang makan sendiri , makan jugak , yang di paket paket utk jualan kecil kecilan.  

Ini bekfast tadi.  Roti kosong home made bleh cicah kari, sup dan buh sos spageti atas roti itu .

Jumpa lagi.

15 comments:

ALoNa CintamaniszLite said...

gigih ye..
org yg dh biasa bekerja tetiba dok umah mesti rasa tak senang kalo tak buat apa2, kan..

Maiyah said...

salam..
wahh mmg semangat
sy je x buat pape pun :)

Ratu Hatiku said...

Rajinnya... :D

Rai Ourkizuna said...

Bestnyaa.. Suka mexican bunn..

azieazah said...

Saya sangat memahami perasaan itu...

mamawana said...

Assalam Alona

memang tak boleh duduk saja2. Nanti dtg banyak penyakit.. Kena terus bekerja mencari rejeki.

mamawana said...

Assalam Maiyah..

Hidup utk berusaha.. hidup adalah perjuangan ...

mamawana said...

Salam Ratuhatiku,

Kena merajinkan diri....aktif sokmo selagi ada kudrat

mamawana said...

Rai Orkizuna

Moshi Moshi..hait kena rajin.. arigato

mamawana said...

Assalam azieazah,

Kita serupa.. kita serupa..

Siti Safiyyah said...

ohmaiii.. melting betul tengok mexican bun tu.. huhu

ASYIQ said...

Salam...

Salam ziarah...msh ingat sy?

Sihat??

sal said...

klu rajin semua menjadi yee..alhamdulillah..boleh tmbh pendptn..

IdaShah WC said...

mcm2 ada bagus naa

obat radang sendi rematik said...

semangat jangan putus asa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...