Wednesday, February 13, 2013

REVELL : Minuman Kesihatan - TM Drops


Assalam teman teman maya sekalian,

Saya nak berkongsi Testimoni diri sendiri.  Sudah hampir 10 tahun saya amalkan minuman titisan harian Trace Mineral Drops (TM Drops) secara tetap setiap hari.   Titisan ini juga sebagai amalan minuman yg dihidangkan saban hari untuk keluarga kerana ia kaya dengan minerals.  Boleh dicampurkan dalam minuman kopi, masakan sup dan sayur mayur menggantikan Ajinomoto dlm minuman air suam amalan harian dll pelbagai jenis minuman kegemaran.  Rasanya tawar payau2 sedikit cam rasa air zam zam.  Tapi ia tidaklah dapat menandingi kehebatan air zam zam yg sedap manis-manis enak meresapi tekak anda. TM Drops sebagai alternatif dlm minuman anda kerana bukan setiap hari kita dapat bekalan air zam zam untuk minuman harian yagn sihat.

"The Most Powerful, Natural, Health Giving, Trace Minerals In the World"

Kenapa saya suka minuman ini secara istiqamah sejak 10 tahun lalu?  Lain orang lain masaalah dan lain testimoni mereka.  Ia mengandungi menafaat garam minerals semulajadi yg sangat mujarab untuk mencegah pelbagai penyakit.  Andai anda sudah mengidapi sebarang penyakit kronik spt darah tinggi, kencing mannis, sembelit, sakit perut selalu  dsbnya  sangat digalakkan mengamalkan minuman titisan ini secara tetap.  

Anak-anak mamawana pun hanya minum air suam, kopi atau teh yg sudah dititiskan TM drops ini kerana kata mereka rasanya yg lebih lembut, halus dan lebih enak menuruni tekak dan saluran kerongkong.  TM Drops sangat bagus untuk membantu pencernaan usus dan sistem pembuangan najis anda.

ANALISA SEL DARAH

Foto sel darah hidup, sebelum dan selepas 1 jam minum TM-1

Ulasan FOTO 1- Sebelum minum TM-1Sel darah merah kelihatan tersusun dalam gulungan dan bergumpal. Terdapat tompok putih iaitu tisu lemak yang membalut sel yang bergumpal. Susunan sebegini mengurangkan keupayaan darah mengangkut oksigen ke paru-paru dan mengurangkan kebolehannya untuk membebaskan oksigen pada peringkat bersel.

Ulasan FOTO 2- Selepas 1 jam meminum 20 titis TM-1Perhatikan bahawa setiap sel tersebut terapung bebas dan nampak jelas bentuknya. Mineral dalam TM-1merangsangkan daya hidup sel dengan meningkatkan kecekapan mengangkut oksigen dan mengurangkan risiko penyakit kemerosotan.

MANFAAT?
Nyah Toksin dari darah
Nyah Toksin dari usus
Membekalkan tenaga bio-elektrik
Menguatkan tulang dan gigi

DARAH - sistem peredaran darah yang sihat, cegah kolesterol tingi, darah tinggi,tekanan darah rendah

USUS - menyihatkan sistem pembuangan serta mencegah masalah sembelit,buasir,barah usus atau kolon, najis berdarah

KOMPONEN ASAS BADAN - enzim, sel darah, kofaktor, hormon,vitamin yang diperlukan semua sistem badan






"Doktor mengesahkan saya menghidap KANSER PARU PARU peringkat ke3 dan perlu rawatan Cemotheraphy............Alhamdulillah, selepas minum TM-1 selama 5 bulan dan TM-4 selama 3 bulan, saya sembuh........"

Rosdi bin Muhamad,Kg Padang Balang, Gombak, KL



HARGA

TM1 - 2oz - RM 45.00 

TM1A - 4oz - RM 79.00 


CARA PEMBELIAN MUDAH DAN RINGKAS: 
SILA BANK IN 

Bank : 

Maybank

 No. Akaun : 164052030532



 Pemegang Akaun : 

NORAZWAH KAMARUDDIN


TEL/SMS: 

017-3421744 


Sila sertakan bersama data untuk rujukan. 

Nama Bank: 
 Nama: 
 Alamat: 
No Tel: 
Jumlah Bank In: 
 Tarikh & Masa Pembayaran: 
 No rujukan / Transaksi: 
Kos Penghantaran: RM6.00

(Perkhidmatan Pos Laju Malaysia)

.......................................................
* Kos penghantaran bagi Sabah/Sarawak :RM9.00

CARA GUNA?  BEGITU MUDAH!!

Hanya titiskan dalam minuman seharian anda. Minuman panas atau sejuk.

SARANAN PENGAMBILAN

DEWASA : 30-40 titis / sehari

KANAK-KANAK :
0-1 tahun = 3 titis / sehari
1-3 tahun =5 titis / sehari
3 - 5 tahun = 10 titis / sehari
5 - 10 tahun = 15 titis / sehari
10 - 15 tahun = 20 titis / sehari

AMALKAN TRACE MINERAL DROPS SETIAP HARI ! 
HANYA RM45.00/ RM79.00 SEBULAN!

Setiap kali keluar rumah berjalan-jalan, ke tempat kerja atau berjogging pastinya berbekalkan sebotol air suam/filtered water dgn TM Drops setiap hari untuk famili saya. Kosnya lebih murah dibandingkan dengan membeli sebotol air mineral di kedai runcit. Saya gembira dan bahagia bila dapat membekalkan minuman sihat untuk famili saya.  Dalam setiap 8 mug air suam yg saya minum setiap hari pasti berserta TM Drops.   In sha Allah dan Alhamdulillah.



Tambahkan dalam apapun minuman, makanan, masakan (sebagai perasa). Buat permulaan tambahkan -3 titis dlm minuman anda. jangan berlebihan menitis krn pengambilan berlebihan boleh menyebabkan cirit-birit.  


Cubalah jadikan amalan minuman harian anda.  Saya dah guna dan akan terus menggunakannya.



7 comments:

❤Kamsiah❤ said...

dulu saya amik brand Revell..mcm tu jugak lbh kurang pengunaan dan khasiatnya

Cho Zila said...

tak tau lak akakni.. jarang amek benda tambahan ni...

Acik Erna said...

assalam mamawana..10 tahun? memang terbukti baguisnya sebab mamawana tidak bertukar ke produk lain

mamawana said...

Assalam Kamsiah,

Ya, samalah produk itu. Kami sekeluarga tak minum air mati atau RO (Reverse Osmosis). Kalu diberi air RO pasti kami akan titiskan dgn TM Drops sebelum diminum.

mamawana said...

Assalam Cho zila,

Saya lebih selesa minum air yg kaya mineral. Air mineral yg kita beli kat kedai2 runcit tu kandungan mineralnya sgt rendah. Dgn TM Drops ni dptlah bubuh sendiri minerals yg perlu/ sepatutnya di ambil.

mamawana said...

Assalam Achik Erna,,

Produk lain lebih mahal. Tak dpt sumber air zam2 setiap hari so ganti dgn minerals TM Drops inni utk kesihatan. Ini lebih jimat.

ALoNa CintamaniszLite said...

sy penah amalkan...dari REVELL tp lepas dh tak aktif dlm revell sy dh tak guna dh..tp tau produk ni mmg bagus..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...