Sunday, December 2, 2012

Sepotong Roti


Assalam

Apa kabar teman?  Daku makin kuruih kini.  Ramai kenalan secara sepontan menegur daku semakin slim. Hohoho... Suka suka suka....Hari ini daku Lunch dgn potongan homemade roti wholemeal cicah kuah kari daging.  Jemput makan.


Sedikit perkongsian ilmu petikan dari Islamic site:

"Berilah aku sedekah semata-mata kerana Allah, meskipun hanya dengan sepotong roti."  

Jumpa lagi.  Salam saiyang....



11 comments:

Azian Elias said...

sedap tu.. silap2 habis sebuku.. hee

Pn Kartini said...

jeless laa kat mamawana yang semkin kuruihh niii...
rahsia..makan roti cicah kuah kari yaa..;)

citarasa rinduan said...

saya dh agak...
rupanya azwa guna produk toot..

kita serupa

mamawana said...

Salam Azian

Lunch makan separuh, dinner makan separuh roti tu kongsi lagi dgn anak..heeeee...ada lagi suku utk esok pagi...heeeee

mamawana said...

Dear Pn Kartini

Kurengkan nasi yg lain balun habisss
heeeeeeeeeee.......

mamawana said...

CitarasaRinduan..

Produk toot ...tittt...heeeee...mcm2 ada...kedai runcit maaa...

sal said...

terima kasih atas peringatan..wlupun ayat pendek, cukup memberi kesan sebagai pesanan..

❤Kamsiah❤ said...

kalau kat rumah saya roti mcm tu...tgk dari luar,cantik...tp kat dalam dah lompong...amik isinya ja ....

JunAina said...

Aina banyak baju dan seluar yg dah sendat2... Sedey...

azieazah said...

Saya pun kuruih gak skang nih... heheh kuruih poket! hahaha

ALoNa CintamaniszLite said...

wahh...diet ke?? tak boleh jadi ni. Sy sorang aje yg tak reti2 nk berdiet..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...