readers

Search This Blog

Loading...

Saturday, November 24, 2012

Kenangan Aku dan ......

Assalam...,

Sajer nak update kenangan yg menyimpul dan terpahat syahdu dan manis di sudut hati.

Aku dan Jabal Magnet Hajj 1432

Aku dan Ust. Zulkarnain Astro (Rayhar Travels Hajj 1432)

Aku dan kawanan Unta ofkos di Ladang Unta di Padang Pasiiiiirrrr...ngeeeee

Aku dan kekandaku dgn anak dara memasing..

Aku dan Bloggers gathering di Musolla Ehsan

 Azieazah, GadisBunga,  Akuzle 

Datin LF


 Untie Nanie
 Achik Erna

 Bersama KakChik

 Aku dan Basikal Tua



Aku  Wanabaik.blogspot Wana Bee 

Kenangan itu.  Dan kenangan demi kenangan berlalu pergi, berpisah dan bertemu, mungkinkah kita akan bertemuu kembali, masing2 dgn kesibukan. Mohon maaf andai ada gathering bloggers yg tidak dapat ku hadiri.  Rindu kalian semua.

9 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Nak jmp jugak! Joms

abdullah al-hadi hj muhamed said...

Salam.... terkenang, terkenang ..bila bertemu lagi .. insyaAllah Allah akan memberikan kesempatan

al-lavendari said...

maaf diterima ..

Acik Erna said...

assalam mamawana..kenangan indah di sepanjang tahun 2012..
semoga kita bertemu lagi,,In Shaa Allah

azieazah said...

Banyak sekali kenangannya Kak Azwa. Ada jodoh pasti bertemu lagi.

Cho Zila said...

banyak kenangan untuk dikenang.. semoga 2013 akan lebih baik laig...

Marya Yusof said...

As salam mamawana,

Seronok tgk gambar2 tu semua! Terpancar kegembiraan diwajah masing2 :)))

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my lovely mamawana:)

ermmm...kiranya kenangan mengusik jiwa yaaa maa...
:)
Suka tgk pic..:)ceria jee

ALoNa CintamaniszLite said...

sy lagi laa kak...tak penah langsung berpeluang menghadiri perjumpaan ramai2 cenggini, hehe..