Sunday, October 7, 2012

Baju Jarang Terbeliak Mata Rang Bujang


Assalam,

Baju Raya yg sangat cantik dan menarik lebih tertarik mata rang bujang krn sangat nipis dan jarang.  Ini  namanya berpakaian tapi telanjang.  Sangat tidak seswai apalagi  dipakai pula ketika ke mesjid.  Tidak ku kenali, antara ribuan jemaah, lirik matanya  hidungnya yg mancung  bak merak menggigal di tengah hutan lakunya.....


Maaf dik. Salah tu sayang.  Jubah kaftan yg cantik usah dibuang, laramkan shj dgn inner maxi utk mengelak bentuk bayang tubuh kain nan jarang.  What say you.?

14 comments:

Acik Erna said...

Assalam...mana2 pun sekarang kita akan nampak orang yNg berpakaian jarang.

Acik Erna said...

Assalam...mana2 pun sekarang kita akan nampak orang yNg berpakaian jarang.

[PCL] said...

main sarung jer...kalau x tau kena tanya, lahai kesian mak bapak dia kalau dia tak kawen lg.

zino said...

tak berdiri depan cermin ke tengok cam mana dan tak kan tak perasan orang lelaki yg pakai jubah pun ada yg jenis kain nipis..terutama yg kaler putih..

inazamri said...

kot ye pun bersopan la dlm masjid tu.ishhhh pelik betul budak2 zaman skrg..eh budak lg ke tu?

izan mama mia said...

kena tegur tuu..

Kamsiah Yusoff said...

cantik kaler bajunya..sayangnya nampak pakaian dalam....

mamawana said...

Salam caiyang Achik Erna

Itulah hasil tarbiah Islamic Fashion show yg kontroversi suatu ketika dahulu...huhuhu

mamawana said...

Salam PCL

Gitulah gamaknya cantik tertarik menarik tapi jelik...owhh sayangnya..

mamawana said...

Salam Zino

Tak perasan atau sengaja buat2 tak perasan kan...sedihnya

mamawana said...

Salam inazamri..

Gitulah bila dah gila fesyen , asal konon jubah hoody jer terus sarung walhal jarang nipis yoooww

mamawana said...

Izan mama mia...

Mungkin ada yg dah menegur tapi wat selamba jer dia..cover malu kut

mamawana said...

Salam kamsiah,

Yep sgt jarang.. leh wat baju tidur ..pastu bangun pagi2 tumbuk cili , bwg wat nasi goreng dlm pakaian itu...seksisss

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Aduyaiiii....sexynya dlm masjid lak tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...