Tuesday, September 11, 2012

Qorban Bersama Orang Asli


Assalamualaikum

Photo: Penyertaan masih dibuka. RM380 untuk satu bahagian. Boleh booking dulu. Tarikh akhir bayar pada 30 September 2012. Jom menunaikan ibadah korban di kampung Orang Asli.

.
Masih ingat lagi ziarah kami di perkampungan orang asli Sg Siput perak?  Sila klik sini  Berminat nak join dan ziarah mereka.  Jom ramai2 kita ziarah depa.


7 comments:

gadisBunga™ said...

macam menarik jugak aktiviti ni kan?

Tihara said...

memang menarik xtvt mcm ni :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam K.Wana...Bersama kita meraikn sambil membantu org2 asli di sg siput.Semoga ukhwah yg trjalin..& bantuan yg diberikn mendpt barakah.Aminnn

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Seronoknyaa...
Moga Allah memberkati segala usaha murni badan2 sukarelawan sebegini.

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Semoga Allah bagi kebaikan atas amal baik kita..

mama ju, said...

Salam sejahtera,
Jumpa lagi mamawana.
Hebat juga berukwah dgn org asli nikan. Dah lama tak lihat wajah Tan Sri Arsyad, alhamdulillah masih sihat dia.

~~zana@pb~~ said...

Selamat hari raya mama...hehe..dah hari terakhir baru jengok sini. Best ni kalau dpt join, zana tak pernah pergi kg org asli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...