Thursday, August 9, 2012

Rezeki Jangan Di Tolak - Jemputan IFTAR lagi

Salam sayang  semua

Selamat menjamu mata dgn foto foto makanan yg mewah waktu memenuhi jemputan Iftar di KL Convention Centre Selasa kelmarin.  Almaklum ya bulan Ramadhan.  Ikut kaki kita berbuka di rumah atau mesjid2, ikut jemputan dapatlah merasa makanan yg lebihsikit.  Alhamdulillah.

 Bryani...
 Laksa, Laksam, Mee Jawa, Laksa Johor semua ada.  Walaweyy semua buat ayaq lioq meleleh. Amik sana sikit, sini sikit..nak rasa semua... tak larat daa.


 Cake, pudings, cheese and fruit tarts bla..bla..bla..
 Perggghhhhhh............
 Caramel, pudings...........
 Pilihan kami........

 My frens.........
 My son and my girl.......
 Jemputan dari .....
Gamsahamnida... Arigato gozaimas..nandri..tocey2



The best part tu ada solat Tarawikh berjemaah di pimpin oleh Mantan Imam 1 Mesjid Asyakirin KLCC.  Mama udah lupa namanya.  Syahdu, boleh meleleh airmata dlm solat mendayu dayu bacaan surah2 semasa Tarawikh.  Pasti akan ku rindui selalu bacaan suara Imam yg hebat ini.  Alhamdullillah, syukur atas nikmat rezeki yg diberi.  Hingga ketemu lagi.  Tq sudi baca baca sini.

11 comments:

ainnoraini said...

Alhamdulillah sudah ke 20 ramadhan..
Rezeki jgn ditolakan..sedap2 mkan tu semua...

zino said...

meriah nya..

secangkir madu merah said...

Alhamdulillah.. rezeki jgn ditolak...

ALoNa CintamaniszLite said...

boy & girl setia menemani mamanya...hehe..

Acik Erna said...

ASSALAM MAMAWANA.MERIAHNYA.BAYAK MAKANAN YANG SEDAP2

Acik Erna said...

ASSALAM MAMAWANA.MERIAHNYA.BAYAK MAKANAN YANG SEDAP2

JunAina said...

Meriahnya makanannya...memang best...

Pn Kartini said...

Assalamualaikum my dear mamawana:)

Aduhaii...:)
Byknya pilihan makanaan..rezeki kan ma...jangan ditolak!;)

sal said...

Murah rezki dibulan puasa ni ye,,

kasihibu said...

meriah menu memang tak terpilih sebab semuanya nampak sedap

sya pernah jugak tershahdu dengar imam baca surah semasa tarawikh minggu lepas
sya agak imam tu pun menangis masa baca surah tu. alangkah indahnya kalau sya faham makna bacaan surah tu.

Kasih Salina said...

salam ramadhan..tu dia semua ada, ada larat ker nak merasa semua tu..hihi..selamat bersahur..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...