Friday, June 29, 2012

Baru Kenal Dah Gesel2

Assalamualaikum

Sonyum dolu.  Tengok tajuk, hohoho.  Baru pertama kali jumpa bukan main manja dan mesranya dia.  Dia Penghilang Stress Jalanan seketika.  Jom tonton.

Pertemuan Kali  Pertama
video

Pertemuan Ke Dua

video

Wassallam.

18 comments:

zino said...

dia pekenan la tu hehe

Nanie@NMS said...

Salam Ziarah,

hehehehehe cat lover yea, Akak tak berani pegang2 kucing yg bukan pet sendiri takut kena cakar dan gigit.

Acik Erna said...

nak bermanja la tu..dia pun tau dengan siapa boleh bermanja

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

sal said...

penghilang sunyi...sekurang2nya terhibur juga tengok dia apabila kita bgi makan..moga ceria2 selalu bersama2nya..

Atiqah Wadiah said...

manja~hehe :)

ibundo said...

hehe

secangkir madu merah said...

manjenye... meoowwww..

C'Jai said...

ala cumelnya..kucing jalanan ke.... tp bulu panjang..

mamawana said...

En Zino... heeee kucin tu mcm tau2 jer mama berkenan kat dia...

mamawana said...

Salam Nanie.. mama menag gerammm bila tengok kucing...

mamawana said...

Acik Erna... yo..samo2 nak bermanja

Ibuhani said...

kucing jlnn yg cntk....mcm kucing parsi!

mamawana said...

Outboung di malang..
bagus blog kamu sih.. terima kasih visit.

mamawana said...

Atikah wadiah... ibundo

heheee....manja kucing tuuuu

mamawana said...

secangkir madu merah...

iyo manja bebenor dia. Kucing saper ntah lalu lalang kat situ... mula2 jumpa siap berdiri pegang kaki mama cam mintak di dokong tapi tak sempat amik gambor dia berdiri tuu..

mamawana said...

C'jai... Ibuhani
Ye kucing jalanan yg suka nengok orang pergi balik kerja.. Pastu dia balik umah tuan dia kut.... cam kucing siam jer..bulu panjang ekor kembang...

ALoNa CintamaniszLite said...

Kucing jalanan ke ni?? Mcm kucing org bela aje.............mm.
Idok pun kan...org dh bela tp lepas tu kucing tu sesat. Tak pun, dia kena buang...huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...