Monday, March 5, 2012

Manzil - Kiriman dari Lizahanum


Assalamualaikum,

Alhamdulillah, Baru terima kiriman dari Lizahanum. Berkat Jumaat yang penuh keberkatan. Ni dia... teng terengggggg.........


Suka Suka, Suka..... Like very Much.


Selamat beramal juga kepada mereka yg turut menerima kiriman dari Liza. Mudah2an dipermudahkan segala urusan dan dimakbulkan doa-doa dan pengharapan kita. Mamawana panjatkan doa semoga Liza sekeluarga diberkati Illahi, dimurahkan rezeki dan tenang dalam menghadapi hari2 mendatang. Juga kepada semua rakan2 maya yang sudi singgah bertandang di blog mama yg tak seberapa ini. Amin.

10 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Amin..... mudah2an kita semua dlm lindungan dan rahmat-Nya selalu.

✿MisS NadRAH♥ said...

Alhamdullilah=)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

alhamdulilah dapat sesuatu yg amat2 bergunakan?

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa bestnya..ada org bagi sesuatu yg berguna sgt kan..kan..


bagus kalo selalu amalkan ayat manzil.. :)

Ibuhani said...

Bertuahnya....amalkan nanti mamawana n Lizahanum akan dpt keberkatannya......insyaallah!

Em's Family said...

Salam ..

hari tu hubby pun ade cari jugak , alhamdullilah jumpe jugak

mamawana said...

Miss Mirror..
Ins'allah semoga dapat istiqamah mengamalkannya. Kalu satu hari tak baca AlQuran ini, hati mudah panas.. Aku berlindung dgn Allah dari syaitan yg direjam.

mamawana said...

Miss nadirah, Alhamdulillah.

mamawana said...

Baby Mama Amana
Ya, ins'allah pahala berpanjangan.

mamawana said...

Ibuhani,

Ins'aallah sama2 kita beramal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...