Thursday, September 29, 2011

Aksi Terlampau : Hyperaktif, Berlagak laa Sangat...


Assalam,

Tajuk? Siapa yang terlampau? Siapa yang hyperaktif? Jom layan foto2 sebelum entri seterusnya yang lebih sopan dan ayu.... ihiiikkks


Raya Potluck di pejabat : Rabu 14 Sept. 2011 lalu. Masing2 staff menunjukkan kehandalan dan kreativiti memasak utk jamuan di opis. Nasi himpit, satay, nasi dagang yg sedap sangat, rendang, daging masak Kicap style Jawa... fuuhh... Laksa (air tangan mamawana). Kat bawah ni dok bersila, selepas kekenyangan dan dapat itenary ke K.Kinabalu Sabah tempoh hari.


Ulang balik cerita trip opis gi Sabah, bagi yg terlepas membacanya. Uwekkk.... jgn berlagak... heee. Jumaat 16hb Sept. kami staff satu opis terbang ke K. Kinabalu, Sabah. Sponsored by the Company. Ada naik MAS ada naik AAsia.



Hari kedua di Sabah, tour around K.K. Berlagak, posing bagai nak rak.. hepi sakan. Apa apapun ayu kan.. posing camnih semua... heeee (yang takda dlm gambar silalah jeles.. ihiiikkkssss)


Sampai kat sini kami...


Canopy walk


Tengok nih... hyperaktif. Meloncat2 dapat makan angin...


Ronda malam-malam makan ikan bakaq, lobster.



Sayup Mount Kinabalu....

Ready. Shoot.


Macam-macam gaya ada.. meroyan, sampai blur tak jadi gambar. muahahaha...



Alamak... ikan masin sekotak jer.. berat sangat ker sampai terduduk. Mana taknya sorg demi sorg tokei ikan masin kena layan. Sampai berjam2 nunggu demer memborong ikan masin. Kemer pun penat ler nunggu. Tak kira. Teman nak duduk jugak ater kaki udoh lengoh sejak pagi round pasar nih...


Kat bawah ni, foto selepas balik dari KK . Raya gathering 27 Sept. 2011. Sekadar beberapa foto.


Pak Lawak kat opis...



Yang ni kelakar. Semua berlagak. Huloq keluaq tangan masing2 nak tayang gelang mutiara, gelang crystal, cincin lip lap2 yg diborong dari KK... heeeeeee.


Posing jgn tak posing. Bos kat dalam sedang makan2 dengan Tan Sri dan Datuk2. Kita kat luaq posing gilosss... Lantakler komer.... Janji hepi nok.



Ni ler kenangan dgn adik2 Trainees UiTM yg telah bersama hampir setahun di opis kemer. Seminggu dua lagi mereka akan tamat latihan praktikal. Dua lelaki yg encem kat atas nih dan dua perempuan kat bawah ni. Huhuhu...... Mrk pun berpeluang sama ke KK Sabah tempoh hari. Untungkan jadi trainees kat sini...


Sebelum mereka tamat latihan praktikal, adik2 trainees ni di minggu ke depan, sebenarnya mamawana yg akan pergi meninggalkan mereka terlebih dahulu. Mamawana nak ke mana? Tungguuuu, entri seterusnya. Sekian, untuk tatapan mata. Wasallam

13 comments:

deqlis said...

wah! meriahnya raya...mintak udang baka tu cikitt..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Sonoknya buat jamuan hari raya bersama rakan sekerja....
Selamat berjaya tuk anak mamawana yg akan menjalani exam ya!

JIJI YU said...

uk aloh..company mane ni..nak kerja situ gak takleh ke..ehehe

che mid said...

Murah rezeki kerja kat situkan.. semua nampak happy je..

secangkir madu merah said...

seronok ya kak dapat jenjalan dgn kawan2 opis ramai2 cam tu hehehehe



.. nak pergi mana pulak lepas ni?

aimie amalina said...

waaaaaa
bes ah company sponsor smp ke kk
jenjalan agii
meriaaaahhhnye
akak! sy dok kk
hehehe
welcome to kk walau terlmbt ckp
kikiki=]

MaMa CyDa said...

bestnya mamawana g bercuti2 malaysia ...
kita tau mama nak g mana .. tettt ... nnt leh jumpe mak abah kite lah kan ^_^

Acik Erna said...

mamawana seronoknya..dapat jalan2
mamawana nak pi menunaikan haji ke.

sal said...

gambar atas tu, meriah sungguh di kelilingi nya oleh org muda2..

potluck...sedap...memacam makanan yek.rezki.teringin juga nak buat kat tempat keja..

delarocha said...

seronok ke KK ya.

maiyah said...

assalam..

wahhh.. sronoknya.. tang udang tu mmg sodapppp :D

ALoNa CintamaniszLite said...

seronoknya gi KK...kalo dpt daki sampai ke puncak gunung tu lagi best, hehehe..

Dalila Hamid said...

meriahnya.. lopster tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...