Saturday, June 25, 2011

I Can Feel I Can Fly



Assalam,

Hi, Hello... Moshi Moshi..,

Very creative photos. I came across these pictures while surfing the internet this afternoon. As said by Natsumi (the photographer) "She need to jump more than 300 times to get the perfect shot"


Lovely isnt' it.

Next. What about this flying superman..?


I can fly too. Sitting in the air (ulang tayang foto2 di entri lalu)


And this... David Blaine?


Blown by the wind...


Entri saja-saja. Thanks for visiting.

9 comments:

sal said...

kelihatan hidup yg menceriakan..
alhamdulillah...
moga ianya sentiasa berterusan..

semangat pula masuk blog mamawana nih..
nice blog...berlatar belakangkan putih..perlambangan putih itu bersih dan suci..suci ..bukan suci dlm debu...hehe

Acik Erna said...

assalam mamawana..mula2 dulu..heran jugak..apasal orang suka sangat ambik gambar macam tu..lama2 dah biasa tengok..he he..tapi tak tau nak buat camna..

Affan said...

rasanya ada gak tgk blog kat atas tu. very inspiring

MAT SOM said...

MAMAWANA
Very Fantastic!!!
Nak juga sya melompat2 macam tu, STRESS pun terbang hilang

ibundo said...

salam mamawana,
seronok ambil gambar orang terbang ni. model pun kena termengah2 juga lah kan...

Zaitun said...

Tak larat kak Zai nak melompat beratus kali.

Adnazthie said...

Mamawana..

Lompat lebih tinggi ye....he he he

Ummi Salsabila said...

seronoknya tgk gambar fly fly.kami suka fly fly jugak! hihi

Mama Zharfan said...

salam ziarah
me pun ada gak pic jump2 ni hehehhe sbb terikut2 dgn trend kot :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...