Wednesday, March 9, 2011

Pernah Ke Tak Pernah?

Assalam,

Sebenarnya banyak aktiviti mingguan yg tak sempat di kongsi melalui entri2 kat sini. Letih you. otak penat ngadap pc 8 jam kat opis. Rehat time makan, solat dan time melepas resah kat toilet jer. Busy giler nyer puuunnn. Sila lah ngumpat ...hehehe. Sekarang time rasa cam nak merapu...

Saja nak tanya. Pernah tak anda menipu atau ditipu?. Apa rasanya?

Pernah tak anda bercinta/dicinta, direject .. apa rasanya? Sedap ker.. patah hati?

Pernah tak anda dihina/ dileceh/ diperkecilkan? Apa rasanya?

Pernah tak anda makan/kunyah paku? Apa citernya?

Pernah tak anda dikejar anjing atau anda yg mengejar anjing? Hohoho...

Pernah tak anda nampak hantu? Atau anda sengaja tunggu hantu datang?

Pernah tak anda terlupa kat mana rumah anda? Kenapa? Ceciter..ceciter.

Pernah tak anda nampak ular berak?

Kekadang kita nak bercerita dan bagitahu kat semua orang tentang sesuatu yg berlaku. Tetapi kekadang macam takdak sesiapa yg sudi mendengar atau ambil pot kesah2 cerita kita. Sedey kan. I'm a good listener. And love reading and blogging. Terus, Saya nak tahu cerita2 anda pernah ke tak pernah? Yg kat atas tu semua rasanya pernah saya lalui. Belum tua tapi matang..... Bukan setakat ular berak, ular terberak2 pun saya dah tengok. Heee......Ceciter ceciter.....


9 comments:

azieazah said...

Pernah tak rasa macam nak citer semua, tapi tak tau nak mula yang mana dulu...

Pernah tak rasa macam nak komen macam2 tapi tak tau nak komen apa..

Hehehe nak citer ler ni, tapi tak tau nak citer cemana.. cemana tuh?

Antara Tergelak dengan Terbahak... Hak Hak Hak Hak!

nurayunni said...

pernah alami situasi mcm nie..kdg2 pendam je...

ashra said...

hehe.btu la..kdg nak crita,tapi takut orang bosan la..pernah tak pernah,ala2 semua org pernah lalu kan..

hehe.sy lak,tak di reject,tapi mereject orang..sakitnya sama je cam putus cinta.hehe..putus pun kan namanya.

kak Erna said...

mamawana..pernah nak buat semua..dan nak cerita semua..tapi..tak terkeluar juga sudahnya..

mamawana said...

Aziezah,

Ya lah kan.. kadang2 kita rancang nak citer macam2 tapi bila tiba masa terkedu , terkatup mulut bisu seriba bahasa.

mamawana said...

Nurayunni...sama lah kita

mamawana said...

ashra....

Hehe...kekadang putus berpatah arang sangatlah menggembirakan kita...

mamawana said...

kak Erna

samalah kita....

mamawana said...

Bila berpisah dgn org2 yg kita tak suka akhlaknya, org2 yg terlebey perasan bagus... alahai sujud syukur berkali2, terlepas dari seksa mrk yg tak siuman. yahuuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...