Tuesday, February 8, 2011

You Tube CikShida dari Parit


Assalam dan Bismillah,

Sambil uli-uli tepung tunggu dough roti naik mamawana sempat blogging. Nak tahu apa kelakarnya mamawana tergelak sorang-seorang memalam nih? Terkikih kikih... nengok blog Cikgu Shida dari Parit . Sebelum ni ada tengok dia nyanyi miming kat Youtube tapi tak tengok semua. Malam ni berkesempatan pulak tengok 3-4 youtube dia. lawok, lawok. Bleh masuk Raja Lawok macam Norjihan (if Im not mistaken.....ececececeh speaking boyan plak).

Fikir-fikir. Sekian, wasallam.

14 comments:

Shafa said...

macam2 la video cikgu shida ni buat. tak tau mana citer yg betul. dgr kata dia kecewa putus tunang sampai jadi camni. atau video2 dia sebagai salah satu cara dia mengajar. ????

MOKCIK AZWA said...

Salam Mamawana,

hehhe kelakar cikgu Shida ni kan.

Hari tu ada nampak dia kuar dlm program FBI tu tapi tak tengok apa kesahnya..

Naz said...

Salam mamawana..
Keh..keh..keh..lawak2..
Mamawana, nti datang umah amik award ye!

Acik Mano said...

cikgu shida ni mmg popular d FB...mcm2 idea dia...tumb up..

fyna said...

hehehhe..kdng2 bley release tensen tgk vdeo cikgu shida tue...
tp ade yg sesetgh tak suke die kn...





jom singgah n follo2 belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

mamawana said...

Assalam Shafa

Salam perkenalan dan tkasih sudi singgah sini.

Apa2pun ChikShida memang lawok. Tak kesahlah aperkehe yg berlaku. mungkin itu salah satu cara dia bernetworking satu dunia.

Saya pun dah lalui tendang terajang, sepak tampar, ludah dan anugerah kehidupan. Buka hati buka minda. Be openminded, happy always and life is beautiful.

mamawana said...

Assalam mokCik Azwa,

Lawok dan berani giler dia kan.

mamawana said...

Assalam Naz,

Tq visit sini. Ada ward yahooo hepinyer. Tq Tq.

nadia ar-rumaisha said...

saye tgk dia masuk rancangan bual bersama FBI bebaru nih....wahhh maken glemer...apapun ble tgk dia kat luar, simple sangat orgnyer...and look penyayang

mamawana said...

Assalam Acik mano,

Popular kan ChikShida nih. Semoga hidupnya lebih berjaya.

mamawana said...

Assalam fyna,

Kelakar kan cikshida. Dlm dunia ni sebaik mana pun kita, buruk mana pun kita ada yg sokong dan ada yg menentang. Lumrah kehidupan. Pokakkan tingo jo. Semoga chik shida lebih berjaya dan cemerlang dlm hijrah kehidupannya.

mamawana said...

Assalam naida,

Nadia dah pernah jumpa icikshida ya. Nadia dok Parit juga ker? Or jumpa dia kat studio rakaman.?

Apa2pun dia berjaya membuat kita senyum utk hari2 itu.

nadia ar-rumaisha said...

wslm kak....tak jumpe pun...tgk dlm tv...kebetulan time tu rancangan temubual dengan FBI....

saye duk kuantan kak...

Miecyber said...

Ticher Shida dah glamer.siap keluar TV9 hari tu kalau saya tak silap..

Apa itu Skim Cepat Kaya ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...