Saturday, January 15, 2011

Makan tidoq makan tidoq. Macam mana nak sihat? Jom be healthy dgn tips cubalah klik #NestleProfiler

Makan tidoq makan tidoq. Macam mana nak sihat? Jom be healthy dgn tips cubalah klik #NestleProfiler

Saya suka makan cornflakes, susu omega, susu nespray. Habis beli, habis beli. Itu yang selalu saya lakukan. Jom, jenguk2 post lalu saya yg suka jogging di Tmn Tasik Permaisuri. Riadah sekali atau dua kali seminggu. Di rumah saya suka buat kek, cookies dgn resipi bersama cornflakes, buat cekodok pun bubuh susu tepung nespray ka omega ka. Bagi lemak2 manis. Sedappp. Anak2 akan akui suka, suka, suka... Terus jom. Saya mesti pilih Nestle. Makan, tidoq, makan, tidoq dan terus sihat.

3 comments:

kak Erna said...

mamawana..cuti2 ni..memang seronok..makan tidoq..makan tidoq ni..membesor kan badan..he he..

kakyong said...

bahgianya makan tidoq makan tidoq & slim... ;)

Idalara said...

ida ni makan tido makan tido tk gak membesar2..tetap pinggang 25 gitu...heheheh

p/s mama jom join GA tupperware..mudah je..first time ida join..insyallah pemulaan utk tahun baru ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...