Monday, December 20, 2010

Maher Zain - Nyanyi Lagu Melayu- Insyaallah


Tajuk gempak no. Testing...Testing....(jgn marer eh?) Dah bagi kat yang berkenaan.....

27 comments:

sahromnasrudin said...

as salam..benar ke dia nak nyanyi lagu melayu huhuhuh

ikiqzana said...

elok ler mamawana rekod pastu taruk kt youtube nyanyi sendiri dulu.. mesti best gilaaa... hihihi

sal said...

cantik lereknya..kalau dinyanyikan tentu syahdu kan,lagi-lagi lagu cintan2..

New Hope said...

suspen,,

ASET TETAP AMENO

mamawana said...

sahrom..

nantilaa satu hari dia nyanyi lagu melayu...jgn terkojut..

mamawana said...

Ikiqzana..

Mama nyanyi sendiri taruk kat youtube...aiyoooo...gempak gitu2

mamawana said...

Sal...

a ah mendayu dayu...

mamawana said...

Salam New hOPE..

Suspensssss....hihi

kak Erna said...

salam mamawana..memang gempak..he he..

ieMa ackLes said...

cettt..
wt suspen jek...
huhu

wahida said...

eh, betul ke ni? mcm x caya je...ke mamawana yg nyanyi ni? ahaks...

Kakzakie said...

Salam mamawana,

Belum dengar lagi lagu ni. Betul ke ada? Liriknya mencuit rasa hati. Cantik....

mamawana said...

kakerna..

Gempak nooo....hehe

mamawana said...

welkam iema akles

hihihi...welkam

mamawana said...

salam Wahida


ihiikks...Maher Zain nyanyi lagu Melayu..Bayangkan..

mamawana said...

Assalam kakZakie

Tu lah siang2 lagi mama dah emailkan kat Maher Zain suruh dia belajar and nyanyi lagu Melayu.. Letup youuu......

MIRAEOna said...

saye akn menanti ... ngeh2x..
kalu maher zain nyanyi mmg gempak lor!

mamawana said...

Assalam Miraeona

Yep, Maher Zain nyanyi lagu Melayu melotup lotup...awwwwww

anne aziz said...

assalamualaikum.hihi gempakk ;D

Azima said...

Salam ziarah,

Semoga Mamawana sihat..
Tentu gempaq kalau MZ nyanyi versi melayu..tapi boleh ke???takut bunyi lain macam je..heheh

Wsalam

Sepatu Hijau said...

salam

lirik lagu itu syahdu sekali :(

sudah follow ur blog :)

Heidi Shafiq said...

hahaha.. mmg gempak tajuk ko.. :D

Zaitun said...

mamawana nyanyilah dulu tentu gempak dah tu glemer huhuhu...

eqbalzack said...

ok juga tu...confirm penyanyi nasyid kat Malaysia ni tak leh cari mkn dah...hehe

kak ina kl (1) said...

tak suka maher nyanyi dlm bm..suka dia yanyi macam sekarang ni.

ibuintan said...

nak maher zain nyanyi cam sekarang je, lagu melayu biar penyanyi melayu nyanyi

mamawana said...

Lagu Maher Zain Insyaallah dah ada di pasaran versi Melayu. Yahuuuuu...suka suka suka....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...