Sunday, April 4, 2010

Frienship Award - dari Tmn Resepi IdaYusof


Ihik.... Tqvm Ida Yusof my laling from Tmn Resepi yg sudi memberi
award ni pd mama. Cantik...Tomei. Kita pas pas award yer.
Nanti mama pun nak bagi award pada rakan2 maya
yg sudi bertandang dan memberi kata2 bernas. Tunggu.......

11 comments:

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
waAaa..
cantiknya award yG dia dapat..mahal gitu! ;) Tahniah la yer..m0ga dengan saling bertukar2 award ni dapat mGeratkan ukhwah sesama blogGer..

idayusof. said...

U r welcome.Caiyang mama.Ida tggu mamanyer lagi.Kasi yg bling2 gak tau,kalau boleh nak gantung kat leher pulak sbb kat jari dah ada.Hehehe...

ajaib said...

Salam kunjungan dari Team AjaibBenar[dot]blogspot[dot]com.

Kami menghargai setiap kunjungan dari anda. Terima Kasih.

+ Takda awrd untuk kami ke? hehe.. tp kalau nk bg ke, bgla yang emas ye!m

Ibuhani said...

kalau dpt yg betul2 punyer best tu....hehehehe...

ima said...

salam...tahniah ye dapat award yang cantik itu...

maiyah said...

tahniah.. tahniah mngondol award

Atikah said...

Salam kak...
Cantik award tu...

Centado said...

besaunye
muat ke jari
:D

secangkir madu merah said...

tak dapat memiliki didunia nyata..didunia blogging pon jadiklah kan?....huhuhu...

Nida said...

tahniah mama.. you deserve it :)

noorlara said...

Tahniah! Tentu mahal harga cincin tu kan, cantik dan menggoda hati wanita. Nak satu bleh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...