Sunday, October 18, 2009

tag

1.Kekasih saya adalah :
Diri saya sendiri

2. Saya sedang mendengar :
Burung berkicauan
kat tepi balkoni


3. Saya patut :
Masak nasi awal subuh sebab nak gi nogheh (part time)


4.Saya suka :
Lentok2 kat bahu anak2

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Semua yg saya jumpa setiap hari.


6. Saya tak faham :
Naper orang marah2.


7. Saya kehilangan :
anak kucing saya


8. Ramai yang berkata :
saya tak pandai berkawan, tapi saya ramai kenalan dan ada sahabat baik yg nun jauh di mato


9. Makna nama saya :
Cahaya Couple


10. Cinta itu adalah :
Baik tapi perangai org yg tak baik jadi punahkan cinta sebenar tu. huhuhu



11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Meneran


12. Saya akan cuba :
Be a better person


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Poreber


14. Saya paling meluat apabila :

Hipokrit bermulut manis tapi busuk cam pekasam

15. Pesta / Parti adalah :
Parti Tupperware, parti zhulian, parti Revell

16. Haiwan yang paling comel yang pernah anda temui adalah :
anak monyet takdak bulu yg terkemut2 sangka kita ni mak dia. Whoaaaahahaa.......


17. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
5-7 Tahun masih didokong emak dan abah


18. Hari ini :
Saya kena kempiskan pewot

19. Malam ini saya akan :
Masak, makan, masak, makan dan relax tituuunnnn.


20. Esok pula saya akan :
Dilahirkan semula dgn semangat baru


21. Saya betul-betul inginkan :
pindah dok kat Mekah, biras, berbesan dgn penduduk Mekah. Wakakaka...Amiiin.


22. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
cantik jugak muka aku ni walau dah berfrackles cam minah salleh lak kehkehkeh

23. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Kedai bawah blok

24. Makanan barat atau Jepun :
sambal belacan omak . The BEST in the World

25. Bilik yang terang atau gelap :
Kadang suka gelap kadang suka terang. Suka ati akulah....

26. Bestfriend ever :
Myself and you laaa..... adalaaaa...

27. saya nak tag :
saper yg baca tag ni.....

2 comments:

one-na said...

amboi...bukan main gedik lagi mama ku ini..ha3...aneh2 je... :) syg mama! :D

ummi adibah said...

salam mama manis,

kejap gelak dulu.
wakakakakaka.
paling tak tahan dgn yg neh
'cantik jugak muka aku ni walau dah berfrackles cam minah salleh lak kehkehkeh'

HAHAHA mama terbaikk okeh.
berbesan dgn penduduk mekah?hahaha.hihi

bye mama :P
larik laju2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...