Thursday, September 17, 2009

Sumbangan Ikhlas dari kalian Yang Dikasihi

Salam Eid Mubaraq,

Di sini dimohon jasabaik sesiapa yg sudi memberi sumbangan ikhlas dlm bentuk RM untuk ASDAT (Anak2 Yatim Darul Taqwa) beralamat di :

Asrama Anak2 Yatim Darul Taqwa,
Batu 7 1/2, Lebuhraya Pangsapuri Permai
57100 Kuala Lumpur
Tel: 013-3326853 Fax 03-90565149
email: darultaqwa@gmail.com

Alamat Surat Menyurat:

38M Jln 2/11B Kuchai Enterpreneurs's Park Off Jln
Kuchai Lama
58200 Kuala Lumpur
Tel: 03-79811166 Fax : 03-79813300

Semoga Allah swt membuka pintu kalian utk beramal jariah sempena kemuliaan Ramadhan tahun ini. Amin. Insyaallah.


Nanti kalu mama gi lawat anak2 yatim ni akan mama post kan gambar terbaru mereka. Harap dapat beraya sama dgn anak2 ASDAT nanti.

Ikhlas dari insan prihatin.

4 comments:

ummumishkah said...

Mama,
Kalau dapat bagi akaun bank lagi cantik! :)

maiyah said...

salam mama.. yelah akaun bank ye, nape tak wat n3 ni awal kit.. apapun selamat hari raya pada mamawana

mimie loma said...

slm mamawana tepekkan lah no akaun bank senang skt kaaaaaaan.

selamat hari raya maaf zahir dan batin.....muga anak2 kat situ pun dpt meraikan hari kemenangan ini dgn penuh kegembiraan.

mamawana said...

Ya sayang...

Terlupa plak nak masukkan no. akaun. Ni no. akaun Maybank Berhad : 564445501431
Asrama Anak2 Yatim Darul Taqwa

Tak per..takper sempat laei. Klik jer di hujung jari utk transfer. Tq. Luve u all.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...